D-man Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei. Nå vil jeg også ha stor skjerm i stua (hvem vil ikke det ?) Jeg ønsker meg en 42" plasmaskjerm. Jeg ønsker også med tid å stunder å ha en liten HTPC / Barebone maskin i tilknytning til skjermen, og minimum oppløsning synest jeg derfor bør være 1024 X 768. Jeg ønsker ikke å bruke særlig mer enn 25.000,- på dette (inkl fot), kanskje jeg kan strekke meg til 30.000, men da må det være tungtveiende grunner. Plasmaskjermen må også ha TV-tuner. Så... hvis noen har noen anbefalinger...pleeeeaasseeee legg igjen type, model, og gjerne en link :-) På forhånd takk takk takk takk :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hola amigo. Kjøp den samme skjermen som meg: Samsung PS42S5H Her har du en artikkel som gir deg vann i munnen: Link(trykk her) Da har du skjermen. Så før jeg ryker ut å anbefaler mer bør jeg kanskje vite aldern din og hva du egentlig ønsker med oppsettet. Under Guider her på hw finner du en HDTV guide som du kanskje bør se gjennom. Du kan også se på tester: hele maskiner: HTPC eller under guider har Mastiff en lengre artikkel om HTPC. Ellers anbefaler jeg hjemmekino.no og avforum.no Velkommen til forumet. Og som vi cowboyer sier: Er skjermen stor og bilde bra, er alle filmer kvalitetsfilmer Husk lyd og dill og dall da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå