v0lume Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Mitt kabinett (coop pc'en) har ikke noen former for filter, det har store luftehull i siden, og dette drasser med seg masse støv. og det liker me ikke. Lurer derfor på to ting: Finnes det noen smart måte å gjøre reint inni et kabinett? (er en støvsiger bra?) Finnes det filter som er brukbare, som man kan montere for å hindre at støv kommer inn? liker ikke støv, er redd en hel hybelkanin armê bygger seg opp Lenke til kommentar
MaLoSsI Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Mitt kabinett (coop pc'en) har ikke noen former for filter, det har store luftehull i siden, og dette drasser med seg masse støv. og det liker me ikke. Lurer derfor på to ting: Finnes det noen smart måte å gjøre reint inni et kabinett? (er en støvsiger bra?) Finnes det filter som er brukbare, som man kan montere for å hindre at støv kommer inn? liker ikke støv, er redd en hel hybelkanin armê bygger seg opp du får kjøpt et støvsugerkit på komplett trur jeg =) Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Den USB støvsugeren er ikke vits å investere i, hvis det er snakk om en hel armè av hybelkaniner. Enten en skikkelig støvsuger, eller så tar du med pcen ut og blåser det med en trykkluft spray (helt ufarlig og funker kjempebra) Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hoi! Vanlig støvsuger mener nå jeg er noe av det beste, og støvfilter? 120mm 92mm 80mm 60mm Men ikke tro at dette hjelper med 100% på støvet. Har selv tetta alle INNinnganger, men har får fortsatt støv på kjente steder. PS! Kjøper du disse luftfilterne anbefaler jeg å ta av innerste plastbiten ettersom du får MYE mer luft gjennom da. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303980&cks=SER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå