Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettsend med kjør-komandoen

Anbefalte innlegg

Jeg har hør at det skal gå ann å sende meldinger til datamaskiner i nettverk ved å skrive noe i kjør-menyen, noe med nettsend og litt til tror jeg.

Noen her som vet hva jeg må skrive for å få det til?

Vi er fem datamaskiner kobblet opp i nettverk nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hør at det skal gå ann å sende meldinger til datamaskiner i nettverk ved å skrive noe i kjør-menyen, noe med nettsend og litt til tror jeg.

Noen her som vet hva jeg må skrive for å få det til?

Vi er fem datamaskiner kobblet opp i nettverk nå.

Tar du en søk enten på google eller her på hardware.no, finner du massevis av sånne poster.

Eksempel denne

Lenke til kommentar
jeg fikk det samme.. har fått det til før med broren min, men nå funker ingenting her :S datamaskiner tar snart over verden, som vi ser har de jo en egen vilje? :)

Det er det dummeste jeg har hørt.

QinZapp: Altså, vhis det ikke fungerer er det heller noe i veien med nettverket. Start --> Kjør --> cmd --> "net send maskinnavn/ip din melding"

Det er den riktige "kommandoen".

Lenke til kommentar
jeg fikk det samme.. har fått det til før med broren min, men nå funker ingenting her :S datamaskiner tar snart over verden, som vi ser har de jo en egen vilje? :)

Det er det dummeste jeg har hørt.

QinZapp: Altså, vhis det ikke fungerer er det heller noe i veien med nettverket. Start --> Kjør --> cmd --> "net send maskinnavn/ip din melding"

Det er den riktige "kommandoen".

haha så synd for deg :p det er ment som en spøk, men du hadde ikke evnen til og forstå den, synd det! taper :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...