Bear^ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Er vel ikke akkurat typisk med steam, løs et problem og det kommer minst 2 problemer til, løs de og du får 4 problemer. Slik holder det på til du ikke gidder mer. Men heldigvis har jeg klart å løse floken med steam problemer (som til nå har kostet meg blod, svette, tårer og nesten en flatskjerm) og sitter med et problem som jeg ikke klarer å løse. Det er som følge: Jeg har ISDN, så naturlig nok spiller jeg offline. Jeg updata steam (da jeg med et uhell kom til å starte steam mens jeg var online) så jeg måtte vente i X antall timer før jeg endelig kun komme igang med det jeg egentlig skulle gjøre. Lage maps. Så jeg mekker sammen de kreasjoner min lille hjerne kommer på, setter det hele sammen og legger det i folderen for Half-Life 2. Så naturlig nok starter jeg HL2 og venter. Valve logoen kommer, og "blure" skjermen med "loading" kommer frem. Venter. Loading ikonet forsvinner, men jeg får ikke frem menyen eller den bevegelige bakgrunnen. Så jeg får ikke slått av HL2, får heller ikke skifte over til steam, og ctrl+alt+del funker ikke. Jeg har starte HL2 med -consolle kommandoen bare så det er sakt. Prøvde uten -consoll kommandoen men til ingen nytte. Så jeg starter maskin på nytt og tror dette er lett å fikse. Men neida. Får det ikke til. Så jeg ber nå på mine såre knær, er det noen som kan ha noen idea hva som skjer. Hvofor får jeg ikke opp menyen eller bakgrunnen når jeg starter HL2, og det samme med HL2.DM. Aner ikke om det er det samme med CS.S. Den er bare på 92% og vet ikke om jeg gidder å oppdatere møkra. Endret 26. mai 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå