Goliath Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hvis ikke det er no flue i pissoaret, pleier jeg å pisse på urinkaka..vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg regner da med at dere jenter også sikter på fluen jentene reiser seg opp igjen og slipper fluen ut :!: Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hva f er urinkaka? Endret 29. mai 2005 av Fluffe Lenke til kommentar
Blod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva f er urinkaka? urinkake er den blå dingsen som lager lukt elns Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 lol nå har det seg slik at jeg vet hvor lang min er så jeg posisjonerer meg i passe avstand til urinalen. den 'urinkaka' det er snakk om inneholder noen desinfiserende stoffer som skal ta knekken på diverse bakterier, at den lukter 'godt' er mer som en liten bonus så vi slipper den stramme stanken av urin når man må tømme tanken Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 HAHA, likte forresten den flua godt... Kjenner meg igjen, allt som ikke bør være opp etter veggene i toalettet skal vi seff pisses vekk... Husker de hadde sånne lapper på håkonsvern Når det kommer til urinkaka eller hva det nå var, så er det en ekstra bonus om det er en sånn blå ting med veske innå så komer det masse blått ut Barnslig gøy! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Frekt? Pøh. Bare en påminnelse om at dere ikke skal grise utover alt. Hehe, joda, men hadde noe lignende stått til damene, så hadde noen definitivt flippa og alt det medfører.. «Sitt midt på ringen, rompa di er større enn du tror». Joda, men du trenger ikke skrive det til damene, fordi de griser aldri (som jeg har fått med meg i hvert fall) hva med ..... ermn....ok. hva med....mensblod på doskåla + bind på gulvet? Jeg hadde LAN her på skolen en gang. og midt på natta, så dreit vi i hvilken do vi gikk, vi tok den som var nærmest, som igjen var damedoen. Gjett hva. Jeg går ALDRIG mer inn på en dame do uansett hva jenter sier om hvor rent det er der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hehe.. Sære jenter dere har på skolen da Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 hehe...det var ikje bra. ok eg tar rådet ditt...ingen jentedo på meg:P Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hehe.. Sære jenter dere har på skolen da *kremt* kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Sitter nesten alltid hjemme jeg også, mye mer praktisk. Hvorfor er det mer praktisk? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vi har jo en slik på vår do som et ordentlig bilde med ramme og greier. Skal ta bilde av det når jeg kommer hjem, sitter på skolen nå Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg hadde LAN her på skolen en gang. og midt på natta, så dreit vi i hvilken do vi gikk, vi tok den som var nærmest, som igjen var damedoen. Gjett hva. Jeg går ALDRIG mer inn på en dame do uansett hva jenter sier om hvor rent det er der. Jeg skulle akkurat til å si det samme. Kanskje vi kan lage en lapp som kan henges over jentedassen. Her er mitt forslag(og det er minst like frekt): "sett deg midt på dassen, du har mer tomatsaus i fittn enn du tror!" Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Gammel traver det der ja . Hva skulle en skrive på jentedoen? Måtte bli noe sånt " sett deg helt nedpå,den sprer mer enn du tror" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Og da tror jeg det emnet var utdebattert. Jeg stenger nå, jeg, så slipper dere å prøve å overgå hverandre i frekke "plakat-tekster" eller beskrivelse av hva dere har funnet på ulike toaletter. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg