Gå til innhold

Makan til frekkhet

Anbefalte innlegg

Old.

Har sett et sånn skilt alle de årene jeg har levd, den er det tilogmed bilde på :)

klart, man drar jo litt på smilebåndet også, når man ser det en annen plass :)

Har faktisk eit slikt bilde på veggen på toalettet vårt. :p

Kanskje Old, men løye fordi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*se for seg gule flekker rundt og på doen* :sick:

Ikke bare flekker, men tenk deg at du som gutt kommer inn på et toalett der det er fuktig på gulvet. Det er klissete og ekkelt, og det stinker mannepiss. Dette er ven en beskrivelse som passer de fleste offentlige herretoaletter.

Lenke til kommentar
Ikke bare flekker, men tenk deg at du som gutt kommer inn på et toalett der det er fuktig på gulvet. Det er klissete og ekkelt, og det stinker mannepiss. Dette er ven en beskrivelse som passer de fleste offentlige herretoaletter.

ja, jeg er fullt klar over hva du snakker om. har vasket dass en del ganger som min tid som essopike... :hrm:

Lenke til kommentar
Litt frekt var det kanskje, men den var ganske genial. På gamlejobben til faren min er det tegnet en blink på pissoaret, og over står det "Sikt godt!".

schipol_urinal.jpg

Dette er det ultimate våpenet innen anti-pissoarsøl-teknologi. Fluen i skålen er gravert inn i porselenet. Menn sikter på refleks. Bildet er fra Schipol i Nederland.

Lenke til kommentar

En lignende episode skjedde på skolen. Vi har en sånn diger "tisserenne" (for å si det på den måten :p ) på skolen. Da var det noen som hadde skrevet med tusj på veggen: "Stay closer, your dick isn't that big"

Denne kommentaren ble fjernet etter noen uker. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...