Stokken Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Old. Har sett et sånn skilt alle de årene jeg har levd, den er det tilogmed bilde på klart, man drar jo litt på smilebåndet også, når man ser det en annen plass Har faktisk eit slikt bilde på veggen på toalettet vårt. Kanskje Old, men løye fordi Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Haha! Mange gutter som søler noe ekstremt Er jeg hjemme sitter jeg alltid jeg. Bra! Det er ikke noe hyggelig med masse tiss rundt toalettet, nemlig.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Litt frekt var det kanskje, men den var ganske genial. På gamlejobben til faren min er det tegnet en blink på pissoaret, og over står det "Sikt godt!". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 HAHHEHAHEHHAEH!! @kd :!: enda mer genialt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Haha! Mange gutter som søler noe ekstremt Er jeg hjemme sitter jeg alltid jeg. Men setter meg jo ikke akkurat ned på et offenlig toalett. Heller ikke hjemme hos noen - i prinsippet. Hender det ser så rent ut og likt hjemme at jeg har satt meg uten å tenke. Ghey. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Gay å sitte? Ikke faen om jeg gidder å tørke opp rundt dassen. Sitter nesten alltid hjemme jeg også, mye mer praktisk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 er det ikke bedre å sikte litt før du fyrer av? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) er det ikke bedre å sikte litt før du fyrer av? Jo, men man skyter bare innen en kort rekkevidde. Man må gå nærme nok, sikte og fyr av! Endret 27. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg har sett det skiltet der flere plasser, syns egentlig det skulle vært påbudt med sånt skilt på alle, absolut alle dasser rundt omkring. *se for seg gule flekker rundt og på doen* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 *se for seg gule flekker rundt og på doen* Ikke bare flekker, men tenk deg at du som gutt kommer inn på et toalett der det er fuktig på gulvet. Det er klissete og ekkelt, og det stinker mannepiss. Dette er ven en beskrivelse som passer de fleste offentlige herretoaletter. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke bare flekker, men tenk deg at du som gutt kommer inn på et toalett der det er fuktig på gulvet. Det er klissete og ekkelt, og det stinker mannepiss. Dette er ven en beskrivelse som passer de fleste offentlige herretoaletter. ja, jeg er fullt klar over hva du snakker om. har vasket dass en del ganger som min tid som essopike... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Litt frekt var det kanskje, men den var ganske genial. På gamlejobben til faren min er det tegnet en blink på pissoaret, og over står det "Sikt godt!". Dette er det ultimate våpenet innen anti-pissoarsøl-teknologi. Fluen i skålen er gravert inn i porselenet. Menn sikter på refleks. Bildet er fra Schipol i Nederland. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det verste er at det er sant... Vi sikter automatisk og føler oss som en gud. Vi kontrollerer skjebnen til flua. Makten over liv og død! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Den var helt sinnsykt genial Feynman! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dagens, absolutt dagens! :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det verste er at det er sant... Vi sikter automatisk og føler oss som en gud. Vi kontrollerer skjebnen til flua. Makten over liv og død! "Okay"... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det verste er at det er sant... Vi sikter automatisk og føler oss som en gud. Vi kontrollerer skjebnen til flua. Makten over liv og død! "Okay"... Du som er jente skjønner ikke sånt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg regner da med at dere jenter også sikter på fluen Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En lignende episode skjedde på skolen. Vi har en sånn diger "tisserenne" (for å si det på den måten ) på skolen. Da var det noen som hadde skrevet med tusj på veggen: "Stay closer, your dick isn't that big" Denne kommentaren ble fjernet etter noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg