PlatinumFlyer Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Haha! Mange gutter som søler noe ekstremt Er jeg hjemme sitter jeg alltid jeg. Men setter meg jo ikke akkurat ned på et offenlig toalett. Heller ikke hjemme hos noen - i prinsippet. Hender det ser så rent ut og likt hjemme at jeg har satt meg uten å tenke. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Stilig skilt. Må henge opp noe sånt på skolen Endret 27. mai 2005 av AndyG Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tror ikke det skiltet er ment som en ren spøk, men som en litt humoristisk påminnelse om at man ikke er nødt til å bomme. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Old. Har sett et sånn skilt alle de årene jeg har levd, den er det tilogmed bilde på klart, man drar jo litt på smilebåndet også, når man ser det en annen plass Endret 27. mai 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har faktisk et sånt skilt hengende over toalettskålen hjemme. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Var det bare meg som ikke skjønte den? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 "Fremtiden er i dine hender" er også et oppslag jeg har sett hengende over flere toaletter rundt om i detta landet. Regner med at de fleste skjønte denna Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 De neste drittpostene i denne tråden blir belønnet med advarsel, velg selv! Ja jeg har slettet ~10 poster... Kan du ikke ta bilde av plakaten på dassen deres (hw) og legge ut? jeg syns den var festlig jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Frekt? Pøh. Bare en påminnelse om at dere ikke skal grise utover alt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Haha! Mange gutter som søler noe ekstremt Er jeg hjemme sitter jeg alltid jeg. Men setter meg jo ikke akkurat ned på et offenlig toalett. Heller ikke hjemme hos noen - i prinsippet. Hender det ser så rent ut og likt hjemme at jeg har satt meg uten å tenke. tørker du deg også eller? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor IKKE tørke? Husk: Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går Slår??? Hva tror du vi driver med da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dasker damene med tissen sin? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tar heller et skritt tilbake. Kan både tisse langt og er flink til å sikte. Så forresten et skilt på toalett sør på kontinentet der menn blir bedt om å løfte doringen før de tisser. Av hensyn til damene. Det er helt greit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Selvfølgelig skal doringen løftes! Hvis det søles så kan det tørkes opp igjen etterpå også. Skjønner ikke hvorfor noen ikke tørker opp etter seg *grøss* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Frekt? Pøh. Bare en påminnelse om at dere ikke skal grise utover alt. Hehe, joda, men hadde noe lignende stått til damene, så hadde noen definitivt flippa og alt det medfører.. «Sitt midt på ringen, rompa di er større enn du tror». Endret 27. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 «Sitt midt på ringen, rompa di er større enn du tror». Haha, sinnsykt bra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Frekt? Pøh. Bare en påminnelse om at dere ikke skal grise utover alt. Hehe, joda, men hadde noe lignende stått til damene, så hadde noen definitivt flippa og alt det medfører.. «Sitt midt på ringen, rompa di er større enn du tror». Joda, men du trenger ikke skrive det til damene, fordi de griser aldri (som jeg har fått med meg i hvert fall) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Genialt :!: Litt humor i hverdagen var nok bare uskyldig morro. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Selvfølgelig skal doringen løftes! Det er ikke en selvfølge i alle land. Jeg syns bare at det er viktigere å minne på om å løfte doringen før nr. 1 enn å sette den ned etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg