Gå til innhold

På utkikk etter kameramob med msn

Anbefalte innlegg

Hvilke mobiler har bra kamera, støtter msn, bra batteri osv. Har for øyeblikket p900, men den må snart skiftes på grunn av litt røff behandling :cry: Så det jeg egentlig ute etter er en oppgradering av p910.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Eneste telefoner jeg vet kommer med msn er qteks modeller.

Men de er ikke kjent for å ha så bra batteri.

Kun et fåtall har standby på over 130t.

De fleste qtektelefoner kan vel regnes som bedre enn P910.

Qtek 2020? 8020?

`Skal du ha en med heftig skjerm også?

Hm...

Hva med S700i?

Da mister du symbian... Det er ille...

Hm..

Qtek er vel de eneste som slår P910.

Se på qteks nyeste, de er heftige.

Er veldig kompakte smarttelefoner.

Lenke til kommentar

Ja man kan bruke MSN på "vanlige" mobiler også, da som et java-program. Bruker MSN på min k500i :yes:

Jeg bruker Jabber (http://jabber.nu/) Det funker veldig bra. Man registrerer MSN adressen sin via Jabber siden, og får da opp alle kontaktene når man logger seg på via mobilen. K700i har av en eller annen grunn problemer ved bruk av slike java programmer (ihvertfall de to jeg har prøvd det på). Har prøvd både jabber og cmessenger, men ingen av de to fungerer på k700i. Det finnes en tredje mulighet for mobiler med lite minne (t610/t630), da bruker man et program som man manuelt må oppdatere for å se hva avsender sender via MSN. Dette er litt tungvint, men hvis man virkelig har lyst til å være tilkoblet MSN takler man det :thumbup: Husker ikke hvor man finner dette programmet, men det er bare å google litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...