Flurry Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Heisann ! Har nå droppa Ispinnenettet 2 prosjektet, men et nytt ligger åpent for meg nå. Annaxia.net 2, med flere kategorier og ny layout/nytt design. Til nå har jeg laget det jeg tror muligens kan bli layouten, men det spørs hva folket synes om det. Det er en layout med skarpe og behagelige farger. Men samtidig er de ikke vonde for øynene. Det som skjer når du holder musepekeren over en av hovedlenkene som står der banneren er, er det som vises på "kontakt" alternativet. Teksten blir helt sort, og det kommer en liten bord i rødt ovenfor. URL: http://fefas.abstract.no/annaxia2.jpg Kritikk, respons, kom med det dere har ! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nice. Likte ikke effekten på den øverste logoen og heller ikke plussene i menyen. Eller var alt fint. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Veldig fint En rund hover på sidemenyen hadde nok gjort seg. Du er sinnsyk flink til å vere 10 år! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Takk for respons ! ett: Kan endre litt på den øvre delen av layouten, det er jeg enig med at trenges litt. Ellers er det kjempekjekt å høre at liker det ! BaX: Kan sikkert fikse en bedre hover også ja. Ellers er det kjempekjekt å høre at liker det, og takk for komplimentet ! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du er sinnsyk flink til å vere 10 år! La merke til dette selv faktisk! Imponerende! Stilig design btw Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pent. Absolutt. Litt forbedringspotensial her og der, spesielt menyløsningen. 10år..? Damn. Stå på! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Takk for all respons ! Nå er hele layouten endret en del ! Sjekk ut ! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke dårlig, ser litt standard ut men som Marvil sier: 10år..? Damn. Stå på! Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg synes det bare er helt perfekt ! føler kanskje 'anaxiadotnet' headeren trenger litt mer jobbing.. feks at du lar linjen i transparent delen gå samme vei som linjen i bakgrunnen, hvis du skjønner Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Takk for respons alle sammen ! Setter pris på enda mer respons også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå