Kris R Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er dette en bra spillkonfigurasjon? Handleliste. Er Blackview M171 bra? Hvordan blir støynivået? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 tja duger det der. støynivået blir nå sånn som det alltid blir i en barebone, litt over gjennomsnittet. spørs hvor kresen du er, men i mine ører så vil jeg nok betrakte den som støyende. så i brukererfaringen på den shuttle'n at en fyr hadde ahtt problemer med slot'n og dvd brenner'n. var ikke samme plextor som du har satt opp men de bruker vel rimelig likens design. hw hadde vel også trøbbel med den luken når de testet denne shuttelen. men er jo ikke verre en at man tar av fronten på luka på dvd brenneren. den er jo bare klipsa på så. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bra oppsett, hadde jeg gått for barebone så hadde jeg valgt den du har gjort Som Phax sa: En del støy, men du får igjen for med fett utseende da! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 vil ikke dette bli utrolig varmt??? iden lille boksen også den ytelsen? Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) vil ikke dette bli utrolig varmt??? iden lille boksen også den ytelsen? Varmt? Neida. Shuttle er så flinke så. Skjermkort helt opp til GeForce 6800Ultra /Radeon X850XT PE sammen med en athlon FX, 2 harddisker og 1GB RAM skal funke finfint. Endret 27. mai 2005 av oddarne84 Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Hva er det som støyer? Grafikkkortet, harddisken, og prossessoren er stillegående. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Utrolig bra høyttalere du hadde valgt, det skal du ha cred for , kanskje bytte ut et par tre vare slik at du kan handle alt i en butikk Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Muligens kabinettet. Men dette med støy har jeg diskutert så mye med kompiser at jeg har funnet ut av én viktig ting. Ting som er "lydløs" for én person kan godt være støyende for en annen. Smak og behag. Jeg har en kompis med en PC som er *totalt* lydløs. Du kan ikke høre den hvis du ikke konsentrerer deg. Han synes den bråker litt for mye. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Utrolig bra høyttalere du hadde valgt, det skal du ha cred for , kanskje bytte ut et par tre vare slik at du kan handle alt i en butikk Hehe :!: Høyttalerene er ikke til meg. En venn av meg skal gi meg sitt flotte 6.1 system mot at jeg kjøper nye høyttalere til han. Han har innsett at han ikke trenger så god lyd. Endret 28. mai 2005 av Kris R Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva er det som støyer? Grafikkkortet, harddisken, og prossessoren er stillegående. strømforsyning, cpu, northbridge, skjermkort og harddisk. men kommer jo an på hvilke krav du stiller. jeg er litt kresen på støy. men problemet med shuttle er at det er liten plass, og liten plass betyr som regel små vifter som igjen betyr mye støy. samt at liten plass betyr mer varme som igjen betyr mer støy. du har vel heller ikke særlig rom for og vibrasjonsdempe harddisk så den støykilden blir du ikke kvitt. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Testene av denne shuttle-en viser at shuttle-en er stillegående selv med støyende komponenter som X800Pro. Test Throughout all of our testing, we kept our trusty RadioShack noise level meter nearby, and recorded the maximum and minimum noise levels emitted from the SN25P. With our meter about 3 feet away from the system, we never registered any thing higher than 48db. And that was when the system was first powered up and the fans were spinning at their maximum speeds. When the "Smart Fan" controls took over, and throttled fan speeds according to system temperatures, the SN25P was barely audible. If you don't plan to overclock your XPC or will be using a mid-range CPU, and want a near-silent system, the SN25P would be a great choice. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 vel, det er nå en smakssak som sagt. men jeg har aldri hørt en shuttle som jeg kan klassifisere som stillegåede, eller jo den ene til kjæresten min som jeg selv hadde moddet som en gal på. men der var det ikke mange hete komponenter inni og den døde forresten av for høy varme når den ene funnelen bakpå hadde klart og løsne. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 så at du hadde kuttet ut black view skjermen, fant nå at du kan få de til en slikk og ingenting på netthandelen, hvis du er heldig og ikke så mange byr på den , både 17 og 19 tommere der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå