Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 den hadde vert sykt mye finere om den var Svart! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Farge har jeg ikke tenkt på enda... Men dere kan godt si vilken farge dere liker best da... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 svart, definitivt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Er ikke helt enig der Göncz, du finner nesten ingen brennere eller noe sånn som passer til sort-fargen i kabinettet, og da er det bedre å ha f.eks. sølv med sorte enheter i fronten (snakker av erfaring) Synd at det sorte har blitt billigere, når jeg kjøpte, så var sølv billigere, og der fulgte det med en vifte (midi-tower) Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Så du mener jeg skal kjøpe søl?? Tenkte på det jeg med... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ja, enten sølv eller sort hvertfall, ikke f.eks. blå eller gul, det er bare stygt (gul er i så fall best av de 2 fargene) Men jeg annbefaler sølv, det er en ganske fin sølvfarge (på mitt hvertfall) Go for it! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 sølv er sikkert bra det, men blå er jævlig! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Greit kabinett til den prisen. Det er dog tungt, stygt og plassen er dårlig utnyttet (men tror ikke du trenger å uroe deg for lite plass med det første likevel, for å si det slik). Men det har enormt moddepotensiale!! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Vil ikke si mei enig i det da, men.... Tror jeg går for et søl jeg! Endret 27. mai 2005 av ZnoN Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tror jeg går for et søl jeg! Litt kjipt å rydde etterpå da Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 hehe... dagens tabbe! Lenke til kommentar
Fonz92 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja. Sølv er ein fin farge til det kabinette....Blå er berre rart! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja, blå er fuck`ed up! Har sett ett IRL, og det var ett for mye for å si det sånn Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er ikke helt enig der Göncz, du finner nesten ingen brennere eller noe sånn som passer til sort-fargen i kabinettet, og da er det bedre å ha f.eks. sølv med sorte enheter i fronten (snakker av erfaring)Synd at det sorte har blitt billigere, når jeg kjøpte, så var sølv billigere, og der fulgte det med en vifte (midi-tower) Da er det bare å stealthe brenneren. Trenger ikke mer enn dobbelsidig tape, og noe til å få av eventuell unødvendig plast som er bak dekselet. Eksempel: Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Dere kan gått sende inn bilde av chiftec kabisett deres.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det går ikke ann å stealthe DVD-brenneren min enoeth, har prøvd, men den kommer ikke langt nok inn Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det går ikke ann å stealthe DVD-brenneren min enoeth, har prøvd, men den kommer ikke langt nok inn Går det an å borre noen hull i 5 1/4 brønnen slik at du får den lenger inn? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Huh? Hva mener du med det enoeth? Det som er problemet, er at jeg bruker skinnene som følger med, og da går ikke brenneren langt nok inn Lenke til kommentar
wawa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det nevnte kabinettet (Chieftec Fulltower) likner svært på det jeg har og jeg er IKKE fornøyd. For det første: Det sto i beskrivelsen at det skulle være firewire-innganger i fronten på kabinettet. Det var det IKKE. For det andre: Det er plass til fire hds i nedre del av kabinettet, men jeg vil ha flere. Så da prøver jeg selvfølgelig å bruke til alt for mange brønnene for cd-roms i øvre del av kabinettet. Hva slags idioti er det å mange flere slots til brenner enn til hd? Problemet er at det er nesten umulig å montere hds med det "smarte" systemet de tror skal funke! De har inkludert noen "clips" som man tydeligvis skal bruke til å feste hds i 5,25´-brønnene. Men det funker for faen ikke! Man må til og med skjære deler av clipsene av for å få de til å passe inn! Just my two cents. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Huh? Hva mener du med det enoeth? Det som er problemet, er at jeg bruker skinnene som følger med, og da går ikke brenneren langt nok inn Borr noen hull i skinnene. Det måtte jeg når jeg stealthet CD-ROM og brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå