ZnoN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Lurer på å kjøpe meg dette kabinettet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DA01BLD . Lurer da på om dette har god kvalitet, godt å jobbe i og i det helle er et bra kabinett... Også lurer jeg på om dette er tungt for jeg skal på lan med det... Kom gjerne med andre forslag til kabinett. Mvh ZnoN Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, jeg vil si det er trang, ganske stygt, tungt. Og dessuten dyrt. Du finner mange andre bra til den prisen. Og hvis du skal dra på lan med det, så kan du kjøpe deg et mindre et, du kommer til og bli lei et stort kabinett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tungt og stabilt! Altså.. Lite skrangling Litt snedige løsninger her og der, grei kjøling og ja.. Godt alternativ! Tungt å ha med på LAN, men til gjengjeld får du et satans robust kabinett! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hmm... Ja, Men kan gjerne komme med andre forslag også da.. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Er det lett å modde?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, meget enkelt og du har et flott utgangspunkt om du skal modde! Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ok... Skal se om jeg får gravd opp nokken penger av lommeboka... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Meget fornøyd selv, men det er sykt tungt å ta med på lan. Dette er kanskje ikke så dumt, siden de som går på lan kanskje sitter en anelse mye på pcen. Og da er det fint med trening Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eg har ett sånt ett, og er veldig godt fornøyd med det. Ett lite tips, sett i en støysvak 120mm over strømforsyningen Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg er fornøyd med mitt chieftec fulltower. samme type, bare litt eldre enn det på bildet. veldig solid, bortsett fra en teit plastikkramme med dør rundt brønnene. tipper det er enkelt å modde, da det er et ganske standard kabinett med greie løsninger som er enkle, men ikke "over-enkle-", dvs. løsninger som egentlig bare lager trøbbel. mange plasser for vifter. sikkert kjøp! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Har selv midi-tower versjonen av det kabinettet, og er veldig fornøyd. Tungt: Ja, men tenk på den lyse siden; Du får styrketrening hver gang du drar på LAN (og du får et veldig godt kabinett) EDIT: Godt utgangpunkt til å begynne med modding også ja Endret 27. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har midi versonen jeg og... Veldig fornøyd Veldig kvalitet, ikke noe skrangling her i gata nei!!! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har fulltower. Et utrolig bra kabinett. Står veldig støddig Og til mitt prosjekt (og lommebok) kunne jeg ikke funnet et bedre. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Ja, jeg vil si det er trang, ganske stygt, tungt.du kommer til og bli lei et stort kabinett. Noen som finner en selvmotsigelse her?? Trangt=stort Endret 27. mai 2005 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Ja, det er bra med litt trening ja... hehe... Trur jeg går for det... Men lurer bare på en ting. Hvorfor er de andre fargene dyrere en det svarte?? Takk for mang og gode svar! Endret 27. mai 2005 av ZnoN Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 fordi svart er barskt, og det som er barskt er billig har selv samme kabbiss i svart, og er kjempe fornøyd! ikkeno skrangling what so ever i mitt, men kanskje litt tungt å frakte til / fra LAN... Men blir jækla sterk av det :!: har modda mitt litt, og er digg å modde! helt genialt! første du MÅ(!!!) gjøre, er å skjære ut de stygge standard viftegrillene...DE SUSER!!!! OMG! sett også inn støvfilter.. glemte det jeg kabbisset fult av hybelkaniner og betongstøv(TG) Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Va er støvfilter?? det er sånn lite filter sak du setter foran vifta, sånn at det ikke skal komme støv inn i pc'n http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FF80 Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ok... Men går det ikke ann å bare sjere ut en liten netting bit da??? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tungt og stabilt! Altså.. Lite skrangling Litt snedige løsninger her og der, grei kjøling og ja.. Godt alternativ! Tungt å ha med på LAN, men til gjengjeld får du et satans robust kabinett! Helt enig der! Syns det er ett MEGET bra kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå