Lachrymol Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Sliter med å få rippet et par kopisperrede jeg eier. Har fulgt alle tips og software og innstillinger, men det funker dårlig. En kamerat bruker akkurat samme software og greier fint den samme cd'en som jeg prøver på. Lurer derfor på om det kan være restriksjoner på selve dvd- eller cd-rom'en min som gjør at det ikke går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har du prøvd CDex? det virket på en kopisperrety cd jeg har.... Om hardware kan være årsak, vet jeg ikke, men han kameraten din har ikke en nyere versjon av softwaren da? Eller en kodek e.l? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har rippa CD-er med forskjellige kopisperrer med CDex. Det har funka feilfritt med en LG CD-brenner, men det funka ikke med en Pioneer DVD-rom i samme PC. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Har rippa CD-er med forskjellige kopisperrer med CDex. Det har funka feilfritt med en LG CD-brenner, men det funka ikke med en Pioneer DVD-rom i samme PC. Ja, har prøvd CDex. Men som du sier funka det ikke med Pioneér, og jeg tror det er samme greia her. Har også en Phillips cd-rw, men den er det enda mindre hjelp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå