H&Dfanatic Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 kjøpte denne http://www.psdata.no/ps.asp?it=108614&mlevel=010204 og bestemte meg her om dagen for å bytte til svarte frontdeksel. Det man gjør er å dytte en pinne in i et hull foran så skuffen kommer ut. Fikk byttet men når jeg setter strøm på så kommer skuffen ut og trykker jeg kommer den bare ut igjen. Det jeg lurer på er om det kan fikses eller om det går på en slags garanti.... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Måtte lese fem ganger før jeg forstod hva du mente. Du har mest sannsynelig satt på dekselet feil, slik at knappen trykkes inn hele tiden. Se om du har gjort noe feil. Dersom dekselet ikke passer 100 %, er det frem med en liten kniv eller fil for å fjerne overflødig plastikk eller tilsvarende som presser knappen inn hele tiden. Dette forringer all garanti. *edit* Legg med en link til dekselet også ? Endret 27. mai 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Beklager for rottete forklaring... Med brennren følger det med tre deksel derav navnet camelon.. disse er orginale og skal passe. Takke for tipset og skal sjekke om det fungere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå