Gå til innhold

hjelp til kjøp av trådløst webcam

Anbefalte innlegg

var liksom litt vanskelig å plassere denne posten så hvis det er noe annet sted den bør være så kan en moderator gjærne flytte den...

Det har seg sånn at jeg hadde tenkt å kjøpe meg et trådløst webcam.

Jeg har en radiostyrt bensindreven 4x4 hummer, og vil feste webkameraet til denne.

Størrelsen eller vekten på webkameraet er egentlig ikke noe problem da dette er en ganske kraftig bil (bare det ikke er overdrevent mye).

Jeg har hagen rett utenfor veggen der jeg hadde tenkt å kjøre rundt med den og filme mens den kjører. :thumbup:

Rekkevidden og videokvalitet er altså viktig her + at kameraet kan sende igjennom 2-3 vegger. Vil høre forslag om absolutt alle trådløse webcams dere kommer over.

Men problemet mitt er at jeg ikke finner så mange. Jeg har funnet dette hittil

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302129&cks=PRL

men vil også ha et som gjerne er større og gir bedre kvalitet på det den filmer.

Takker på forhånd for svar!

Endret av Newbieoneknewbie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til forumet.

Et lite tips: Istedet for å lage nye poster hele tiden, kan du bruke Edit-knappen øverst til høyre i posten og endre på den opprinnelige posten. Flere poster på rad kalles for "bumping" fordi det flytter tråden oppover på emnelisten, og er i strid med retningslinjene for forumet. Se mer om dette i nettiketten.

Merk også at Hardware som du postet på nå er et av mange forum her, inklusive spill, bil & motor, lyd & bilde med flere. Vi har en egen seksjon for webkamera i vårt forum for "Digitale bilder, foto og video". Din post hører hjemme der og blir flyttet dit.

Geir :)

Lenke til kommentar
Her!

Morsom ide du har :) Lag en video hvor du tøser med naboen og legg den ut her, da :p

sorry har ikke hatt muligheten til å skrive tilbake før nå.

det er ikke sånne jeg vil ha, de der trenger en trådløs router for å kunne koble dem til pcen. Jeg skal bare ha webkameraet direkte tilkoblet pcen

prisen ellers på produkter rundt omkring bør være under 3000kr og helst også godt under denne.

hvis vi ikke finner frem til noen andre så blir det vel denne på grunn av zoom funksjonen + en trådløs ruter

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=28026

eller den jeg linket til i første post

men er det noen som vet om denne har muligheten for å sette på sånn at når noe beveger seg så begynner den å ta opp?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302129&cks=PRL

Endret av Newbieoneknewbie
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg et at det er MANGE som har brukt akurat det kameraet for å feste på Rc biler/Båter/fly/helikopter.

Det er lite det er OK kvalitet det veier lite, har selv tenkt å kjøpe akuratt det kameraet for samme formål.

Det går på "vanlig" tv frekvens og plugges i pcen via Tv Inn. og det har mikrofon for den "rette" lyden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...