Yndis Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nettopp kjøpt ny harddisk fra netshop, en 250Gb sata seagate barracuda. merket når jeg ristet på den at det var et eller annet inni som ikke satt helt fast, hørtes ut som noe var løst rett og slett. Lurer på om dette var leseren.. men i allefall så begynte hardisken å pipe etter kort tid og maskina klarte ikke lese fra den lenger, klarte ikke formatere eller noe.. men dro til en kompis med ganske ny pc, han klarte å formatere den OG bruke den, og det klarte jeg også i en liten stund etter at jeg kom hjem, men så plutselig hørte jeg en pipelyd fra kabinettet, hele maskina stoppet opp, klarte ikke bevege musa engang.. og etter 5 sek kom det ei feilmelding om at windows ikke klarte å skrive til disken lenger. Nå piper disken som besatt hele tia, og jeg lurer på om det er lesern som driver å skraper borti platene? detaljer om disken: ST325082 3AS SCSI Disk Device (0 Mb) 0mb forde jeg jeg kopierte fra everest, og siden ikke engang de klarer å lese fra disken så blir det 0Mb med plass på den Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 er egentlig ikke noe å lure på. Send den inn på reklamasjon/garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå