Kaffibord Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I forrige veke så bestilte eg nytt hovudkort, skjermkort og prosessor til PCen min. Uansett så viste det seg at prosessoren var øydelagd, men det er ikkje problemet. Når eg fann ut at den nye prosessoren var øydelagd så bytta eg tilbake til dei gamle delene mens eg venta på å få tak i ny prosessor. Men da eg trykte på startknappen så ville ikkje PCen starte i det heile teke, det einaste som skjedde var at alle viftene bevegde seg litt, så stoppa dei at. Det verka som dei fekk ein kort straumpuls og ikkje noko meir. Eg lurte på om det var straumforsyninga som hadde gått dukken, men den virka fortsatt ikkje når eg bytte. Lysdioden på hovudkortet som viser at det har spenning er tent, så straum har det jo... PCen har jo funka heilt fint med dei same delene før. Skjønner ingenting, hadde satt pris på at ein smart person kunne fortelje meg kva eg har øydelagd. ASUS K8V SE Deluxe socket 754 AMD Athlon 64 3000+ Gainward GeForce FX5700 256MB TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er du sikker på at du har satt "power led" riktig plass på hovedkortet? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) antar at du ikke har gjort det, men spør for sikkerhets skyld.. du har ikke skrudd fast hovedkorte -direkte- i kassen? (du har lagt sånne "skruer som man kan feste skruer i" i mellom? (tenker da på de gull-fargede knottene du ser på bildet her) hvis du ikke har gjort det, kan det også være grunnen til at prossessoren du kjøpte ikke ville fungere; da det blir kortslutning på hele kortet Endret 27. mai 2005 av wamp Lenke til kommentar
Kaffibord Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ja og ja... har dobbel og trippel sjekka at Power LED står på rett plass og eg har brukt skruar til å sette skruane i. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det skjedde med meg en gang da eg for første gang skulle starte en ny pc, og hadde for mange USB 2.0 kablene feilkoblet. *Før du starter pcen, prøv å koble ut alle unødvendige enheter...for eks...USB,Lyd Kort, Ethernet kort....osv Lenke til kommentar
Kaffibord Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Tja, mystisk nok så fungerar den no, er ikkje heilt sikker på kva eg gjorde. Merkelig. Kan vere som du seier at det var for mykje ekstra utstyr tilkopla. Uansett, takk for alle innspel, alt er i orden no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå