Blårens Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bråker den mye på lavest instilling?? det står hvor mye den bråker på max men hvor mye bråk er det på laveste rpm?? link Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vil vel tro at den er nærmest lydløs på det laveste. Syns den vifta bråker mye på full hastighet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rundt 15dB vil nå jeg tippe.. Uansett går det jo ann å lodde på en motstand.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei. Vifta er mer eller mindre helt lydløs på laveste hastighet, men flytter samtidig en god del luft. Heller ikke på full RPM er den veldig støyende, så jeg mener dette er veldig gode vifter hvis det lysende du er ute etter. Vær obs på den ekstra ledningen som følger med temperaturreguleringen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til Luftkjøling. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Står vifte under overclocking :!: derfor jeg ikke fant den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå