Manoz Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Skal levere rapport fra en ekskursjon(?), og der ber læreren om en liste over arter vi fant. Dessverre har jeg mista denne lista, så nå trenger jeg hjelp av dere ;p Noen som kommer på noen arter vi kan finne i fjæra? Trenger hjelp fort egentlig Endret 26. mai 2005 av Manoz Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har hørt rykter om at den fryktede havhesten Herrus Mulvikus lever i Bleikmyrsområet der du skal/var. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Han var dessverre opptatt med å vaske bilen sammen med fruus Mulvikus. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da beklager jeg sterkt. Hva med en Narvuus? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skal levere rapport fra en ekskursjon(?), og der ber læreren om en liste over arter vi fant. Dessverre har jeg mista denne lista, så nå trenger jeg hjelp av dere ;p Noen som kommer på noen arter vi kan finne i fjæra? Trenger hjelp fort egentlig HmMMm..hvor kommer du fra? Rogaland? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Forskjellige typer tare og tang (grisetang, blæretang, sukkertare, tarmgrønske...) Anemoner (små røde greier, men sjekk hva som er vanlig i norge ) Skjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå