Moskus Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det må finnes en måte å gjøre det på: Istedenfor å åpne en ekstern link på et forum (for eksempel) i et nytt vindu, må det være mulig å få Firefox til å åpne dem i en ny tab. Noen tips? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Extensions er dine venner. https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Eller bare trykke inn scrollehjulet hvis du har det på musa. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Extension installed! Takker! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing ! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fire Tweaker gjør dette og mye annet nyttig. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing ! Nice! Det eneste som har irritert med med firefox. Nå er den perfect i mine øyne Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fire Tweaker gjør dette og mye annet nyttig. "NOTE: You will need Microsoft .NET Framework 1.1 and an "Official" installation of Firefox 0.9.x in order to run this. " .NET...tsk tsk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så vanskelig vi skal ha det til å være da. Som Thompzen sier, trykk inn scrollejhulet for å åpne linken i ny tab! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Klager ikke jeg - Tabbrowser Preferences gjør jobben. Ville bare si at jeg heller installerer en extension enn et ekstraprogram som i tillegg krever en svær Windows-pakke jeg ellers ikke bruker. Hvorvidt man vil bruke extensions eller redigere manuelt i about:config...det er vel en smakssak. Noen foretrekker tekstredigering - andre vil ha pek-og-klikk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 "NOTE: You will need Microsoft .NET Framework 1.1 and an "Official" installation of Firefox 0.9.x in order to run this. " .NET...tsk tsk. Hva er problemet med .NET? Et .NET-program gjør jobben, det og. FireTweaker var genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå