Gå til innhold

Firefox: Åpne alle linker i ny tab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config

Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing !

Lenke til kommentar
Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config

Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing !

Nice!

Det eneste som har irritert med med firefox. Nå er den perfect i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Klager ikke jeg - Tabbrowser Preferences gjør jobben. Ville bare si at jeg heller installerer en extension enn et ekstraprogram som i tillegg krever en svær Windows-pakke jeg ellers ikke bruker.

Hvorvidt man vil bruke extensions eller redigere manuelt i about:config...det er vel en smakssak. Noen foretrekker tekstredigering - andre vil ha pek-og-klikk.

Lenke til kommentar
"NOTE: You will need Microsoft .NET Framework 1.1 and an "Official" installation of Firefox 0.9.x in order to run this. "

.NET...tsk tsk.

Hva er problemet med .NET?

Et .NET-program gjør jobben, det og. ;)

FireTweaker var genial! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...