bj0rnar Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Morn. Jeg har per idag et vanlig Logitech PS2/USB-tastatur kablet. Jeg har lyst på trådløst tastatur, og vurderer mange alternativer. Men det jeg lurer på er, siden jeg allerede har en trådløs mus, mer bestemt en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer Night vision, vil det bli kompatibilitetsproblemer pga. av dette? Jeg tenker på at siden det allerede er en trådløs sender til musa, vil det bli tull i forhold til den trådløse senderen til tastaturet? Tenker ikke på å kjøpe en bundlet pakke med både trådløs mus og tastatur, iom. at jeg betalte 500 kr for den musa jeg har nå, og jeg er meget godt fornøyd med den. Ja, jeg har lagt merke til at de fleste trådløse tastaturer selges med bundlet mus, så isåfall må jeg få brukt den bundlede musa et annet sted. Men vil det oppstå problemer med dette? Senderen på MS-musa jeg har nå er en helt standard MS-sender. Bluetooth har jeg ikke sett på som noe reelt alternativ for tiden, fordi jeg allerede har en mus som går på bølger. Noen? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Har tenkt å anskaffe nytt tastatur nå, og vil gjerne vite om det blir problemer.. Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå