Håvard Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hallo!! Jeg valgte å oppgradere min Windows XP Home, til Pro. Etter at jeg gjorde det, ble den utrolig treg. Er det noen som vet hvorfor?? Er det slik at jeg bør formatere, og legge inn XP på nytt?? Jeg fikk det tipset av en i klassen, men vil nødig gjøre det, hvis dere vet om noen andre metoder for å få datan like rask som den var.. Den henger seg også mye mer. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 kan bare si at jeg har opplevd noe av det lignende....men jeg skiftet også mye inni dataen også..fra INTEL til amd...nytt HK,,,ny ram etc.. Jeg har fortsatt problemet! Men driver å prøver å finne ut av det... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hmm... Jaja.. ved neste reinstall, blir det ikke noe home først.. tror det er der feilen ligger.. Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har du updata pro versjoenen din? Sikker på at cpu`n på et eller annet vis ble ned clocket? (JA, det går ann. Har skjedd med meg gjentatte ganger) Update BIOS etc, få alt uptodate. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 ' date='26/05/2005 : 21:03'] Har du updata pro versjoenen din? Sikker på at cpu`n på et eller annet vis ble ned clocket? (JA, det går ann. Har skjedd med meg gjentatte ganger) Update BIOS etc, få alt uptodate. Har opptadert alt... Og cpuen er ikke ned klokka Er ikke så treig lenger... Kansje den bare måtte "gås inn" Er fortsatt treigere en med home da.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjør rein install av windows så blir det aldri noe vei for windowsen å gå igjennom. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Kjør rein install av windows så blir det aldri noe vei for windowsen å gå igjennom. Da mister jeg jo alle instalert eprogrammer og det er uaktuelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå