JonasSH Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg ser etter en ny mobil, og noen av kriteriene mine er - Mulighet for minnekort - God batteri kapasitet, minst 6h taletid - God og oversiktlig kalender og notatbok (til å evt. skrive opp timelister etc.) - Gjerne en skjerm med 240k farger - Bluetooth, helst vs. 1.2 (den nyeste, I guess) - Helst liten av volum :-) - Gjerne windows mobile 5.0 Jeg tenker litt på Samsung i300. Noen andre forslag? Spiller ingen rolle på merke, eller pris, men den skal være uten bindingstid. Kom med forslag, og gjerne sleng inn positive og negative ting om mobilen. Gjerne noen linker til tester etc. Takk på forhånd. Edit: Bytte ut krav for 1Gb internt minne, og slang inn WM 5.0 Endret 26. mai 2005 av JonasSH Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Finner nok ingen av disse på markedet nå. Første med så mye minne blir en Nokia som kommer om noen måneder, men taletiden og størrelsen blir ikke noe særlig å skryte av. K750i vil være et godt valg da du får minnekort til godt under 1000-lappen med 1GB lagringsplass. Den har også nyeste utgave bluetooth og 262000 fargers skjerm. Kameraet er på 2 megapiksler med autofokus. batteritiden er også meget god. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 - Mye innebygget minne, helst over 1Gb kremt det finnes ikke telefoner med 1 gb innebyget minne her i Norge ennå, men den telefonen med mest minne må vel være samsung d500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå