ioa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! Jeg har hatt store problemer med Sapphire Radeon 9800pro Atlantis 128mb kortet mitt helt siden jeg fikk det. Skjer omtrent alltid når jeg spiller spill som CS - Fifa og andre spill, at skjermen bare skrur seg av! Alt det andre er på, lyd og alt! Hører hva som skjer i spillet, men skjermen blir helt svart og skrur seg av! Noen jeg har snakket med sier jeg har for dårlig hovedkort, jeg har et Asus P4S8X Er det noen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar
buskbjørn Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er dette et problem du har hatt helt siden du fikk spillet eller installerte skjermkortet? Dersom du alltid har hatt dette problemet kan det være at det er feil oppløsning på spillet i forhold til skjermen, eller det kan være slik som med meg; at jeg ofte blir nødt til å slå skjermen av og på før jeg får bilde i forskjellige spill. (Skjer sjeldent nå lenger :S av en eller annen rar grunn.) Lenke til kommentar
kristiansandnes Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kanskje kortet ditt går varmt? jeg har det samme selv, funker perfekt hos meg:) Lenke til kommentar
ioa Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Det skjedde når jeg installerte skjermkortet. Kortet går neppe varmt nei, det er minusgrader i pcn min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå