Kvinnorna Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg skal sette opp epost på min nokia 6230. Lurer litt på hva slags innstillinger jeg skal bruke, pop3 server samt smtp. Har chess som operatør & start.no / gmail som epost Takker for hjelp Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Er det seriøst ingen som har gjort dette? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Flyttes til Operatører og Tjenester. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Oppsett av Nokia 6230 Trykk Meny, velg Meldinger og Meldingsinnstillinger. Bla til E-postmeldinger og velg Rediger aktive e-postinnstillinger Fyll inn følgende: Postkassenavn: *Kall den hva du vil* E-postadresse: [email protected] Mitt navn: skriv inn navnet ditt Utgående (SMTP) e-postserver: smtp.xxxxxx.xx Innkommende servertype: POP3 Innkommende (POP3) server: pop.xxxxxx.xx POP3-brukernavn: brukernavnet fra e-post leverandøren POP3-passord: passordet fra e-post leverandøren Velg Andre innstillinger og ble ned til SMTP-tilkoblingsinnstillinger og fyll inn følgende: Proxyer: Deaktiver Databærer: GPRS Velg Innstillinger for databærer GPRS-tilgangspunkt: internet Godkjenningstype: Normal Innloggingstype: Automatisk Brukernavn: blank Passord: blank Trykk Tilbake to ganger og velg POP3-tilkoblingsinnstillinger Proxyer: Deaktiver Databærer GPRS Velg Innstillinger for databærer GPRS-tilgangspunkt: internet Godkjenningstype: Normal Innloggingstype: Automatisk Brukernavn: blank Passord: blank Trykk tilbakeknappen for å gå ut av menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå