WaX[s] Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Windows Media player klikker når jeg prøver å åpne noen filmer. Den begynner ikke å vise filmen, klikker med en gang. Erroren jeg får er: "Windows Media player has encountered an error and must be closed" blablabla. Noen som vet om det går ann og fikse problemet? Vær så snill og ikke kom med, ---> "VLC VLC VLC" -Takk:) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvilke filer er det du prøver å åpne? Har du den nyeste versjonen av Windows MediaPlayer? Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Har siste versjonen av Windows Media Player ja. Hvilken fil jeg har er forsdåvidt irrelevant til mitt spørsmål. Som jeg nevnte tidligere, dette problemet gjelder også mange andre filmer etc. Gjelder FILMER, Video , Xvid, DivX, XXX etc Endret 26. mai 2005 av WaX[s] Lenke til kommentar
kommando Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 XXX filmer er visst ikke noe bra, lite handling har jeg hørt :S =) Prøve å laste ned nye codecs? Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Er ikke noe med Codecs, da kommer det opp Media Player ikke kan kjøre fila pga at man mangler Codecs. Men, altså. WMP -klikker-! Irritabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå