Dr.X Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei! Har et problem her.. Har en data der windows selvfølgelig har slutta å virke igjen. Den mangler system32.dll ved oppstart. Hvis jeg får brent fila på en CD og putter den inn i den ødelagte dataen, hvordan skal jeg gå fram i gjenoppretningskonsollen for å kopiere over fila og erstatte den gamle, ødelagte ? Trenger å vite kommandoene jeg må skrive i konsollen.. Håper noen her kan hjelpe! Mvh Dr.X Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 vet ikke hvilken versjon av windows du snakker om, men antar at fila ligger som c:\windows\system32\system32.dll så i gjennopprettingskonsollen skriver du følgende: cd \windows\system32 copy x:\system32.dll . hvorav x er navnet på din cd-stasjon alternativt om du kjører med FAT partisjon (windows95 / windows98; ELLER har fat32 i winXP) kan du jo bare kopiere fila på en windows98 bootdiskett, boote opp med den og i så fall skrive copy a:\system32.dll c:\windows\system32\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå