HPS Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har satt opp noe som eg tror blir endelig hvis ikke noen har protester:-) Miljøgebyr 50.4 pr stk kommer i tillegg.Varenr.: 309948 Lagerstatus: 1 stk på lager Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB PC Uten OS, White Box PC Support 3 år - Komplett sin egen support Creative I-Trigue 2.0 2200 NorthQ Strømforsyning Silent 400W MSI K8N NEO4 F, nForce4, Socket-939, ATX NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM Nero Express 6.0 Norsk/Engelsk CyberLink DVD Solution 3.0, 6Channel,OEM Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske SoftThinks Installasjons og recovery AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939, Samsung SpinPoint P120S 200GB SATA2 Gainward GeForce 6200 TurboCache Garanti 3 år - Sende inn Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x eneste spill som skal spilles på denne er Football manager 2005 og evt need for speed o.l. ikke store og tunge spill mao.. hvis dette blir aktuelt seinere kjøper eg et bedre skjermkort då.. er ikke så interresert i å betale 1500 ++ for et skjermkort som sansynligvis er mye bedre enn det eg trenger.. dette oppsettet koster 6716 + frakt. totalt 7000 kr. Bestiller en lcd skjerm når eg får råd. noen kommentarer før eg evt bestiller? får sikkert noen på skjermkortet, men husk at denne pcen ikke skal brukes så mye til spill.. og de spillene som skal spilles funka helt fint på min gamle pc med et gammalt 32 mb skjermkort.. hvis eg skal bruke pcen til litt videoredigering.. trenger eg då et bedre skjermkort? har et dv kamera eg bruker å filme litt med.. det er ikke med firewire på pcen tror eg, men har et kort eg kan sette inn. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Oppsettet så greit ut det Skjermkortet holder fint til små spilling og video redigering Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 alt ser bra ut, untatt psu, northQ har et stygt rykte på seg. en fortron/source eller Tagan strømforsyning ville jeg valgt. det er denne du har tatt utgangspunkt i ikke sant? visst ikke gjør det, tror det er den som gir mest for penga pr dags dato. på komplett hvertfall. Lenke til kommentar
HPS Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 er den eg har tatt utgangspunkt i ja.. konfigurerte den med akkurat de samme "delene" på en av de andre modellene i pc-byggeren.. kom på 1000 kr mer ca.. hehe når det gjelder psu.. sjekka denne.. på anbefalingene på komplett virker det ihvertfall som om de fleste er fornøyd med den.. hvis ikke så får eg skifte den ut seinere :-) kan jo være noen spesielle modeller som er dårlige.. gleder meg til å få pcen no.. sitter med en pentium 90 eg har lånt av foreldrene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå