Viper89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har konvertert noen småklipp til mp4, og lagt over på mobilen min. De fungerer å spille av, men etterhvert begynner de å hakke. Tror ikke det er noe med filene, siden at de fungerer helt perfekt på pcn. Jeg tror personlig det kan være en dårlig avspiller innstalert på mobilen, som ikke takler filmene. Eller hva tror dere? Takk for eventuelle tips! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) spørs om ikke du har gjort noe feil, for det klippet som ligger inne fra før fungerer jo perfekt og jeg har konvertert klipp og tatt over til min k700 og det funka og bra. Endret 26. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Okei... Men hva eksakt gjorde du? Jeg laget mp4-fil med "imTOO MPEG Encoder", og flyttet over til mobilen. Hva gjorde du når du konverterte filene? Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har filmene du laster over høy oppløsning? I såfall kan mobilen ha problemer med å vise alt flytende. Hvis du justerer oppløsningen til samma oppløsning som skjermen vil de kansje gå smoothere. Lenke til kommentar
Viper89 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, jeg tror ikke det=/... oppløsningen er 160x128 noen andre forslag? Noen andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå