siemensboy Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Hei lurer på om jeg kan kjøpe meg en ny krones mobil med fortsatt abonomang når som helst eller må jeg vente til abonomanget har gått ut også tegne et nytt abonomang med samma selvsakpet? og hvordan er k500? Endret 26. mai 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Edit. (SÅ FLAUT) 1. Det heter abonnement 2. Søk på forum, og les test av k500 Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 takk.. Men fikk ikke svar på hovedspørsmålet. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det heter abbonement Siden du er så striks: Det heter abonnement. Lenke til kommentar
adilittle Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei lurer på om jeg kan kjøpe meg en ny krones mobil med fortsatt abonomang når som helst eller må jeg vente til abonomanget har gått ut også tegne et nytt abonomang med samma selvsakpet?og hvordan er k500? Jeg kunne kjøpe ny mobil og fortsette abbonmentet da det var 3 mnd igjen av abbonementet(bundet 18mnd). Det spørs åssen abbonement du har, jeg har selv Telenor. K500 er vel grei den Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har privat pluss fra telenor. lurer på om jeg kan kjøpe en ny krones mobil med fortsatt abonnoment eller hvordan i h dere skriver det..Så bare forlenger jeg abonomanget med 12månder ?! Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du kan gjøre en såkalt utstyrsoppgradering, dvs at du kjøper en ny mobil hos samme operatør og binder deg for et nytt år. Hvor lenge før bindingstiden går ut du kan gjøre det finner du ut ved å gå inn på telenor.no Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du har Privat + hvor bindingstiden er 12 mnd, så kan du videreføre abonnementet etter 11 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå