ericandre Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hei. trenger hjelp her nå!! hw: asus a7n8xe-deluxe 3mnd gammel athlon xp 2400+ 3mnd gammel twinmos 1024 dual channel NY 2x ide 80gig 1x sata 250gig NY ati 9600pro 256mb har nettop sat inn sata disken, funket fint og hdd ble oppdaget ved oppstart med viste seg ikke i windows. så skulle jeg formtere og instalere windows på nytt for det skulle hjelpe, pcen hang seg på 2%av formatering. restarta og kom inn i bios, der hang pcen seg igjenn. etter det har jeg ikke kommet inn på pcen i det hele tat. skjermen er svart og jeg hører pcen reboote noen ganger før det stopper. har prøvd å resete bios og sånt. er det noen som vet hva jeg skal gjøre? er dette en reklamasjons ting? sitter med en ekkel følelse på at dette kan bli dyrt mvh eric andre Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 fant ut hva som ver feil. rammen stoppet nåe den kjørte dual channel.ganske merkelig egentlig da både hk og ram er beregnet for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå