Gå til innhold

funnet problemt på suben til g750?

Anbefalte innlegg

Har hørt av andre og har selvopplevd dette problemt at det virker som at røret er for lite sån at du får sån turbulent lyd ved mye bass.

Så eg tok lommelykta og lyste inn i luft røret og såg at det var en netting bak (antagelivis for at du ikke skal miste ting inn der;P ) så eg tenkte at kansje problemt var at nettinga "plaffret" så eg satt på ringenes herre 1 scena der helt i starten rundt der shockbølgen kommer for eg viste at der hadde eg mye "plaffring" i min sub, og merket at med en gang nettet bevegde seg kom plaffrelyden og så lenge det stod i rod var d ingen plaffrelyd testet på andre scener og da.

Hva kan vi gjøre me dette? og noen andre som kan sjekke ut om dem har nett bak sin sub dere som sier dere ikke har dette problemt?

Går det ann å opne suben for å fjerne nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nettinga du snakker om er en beskyttelse for at du blandt annet ikke skal klare og stappe no inni der og at den skal minske den trubulente lyden du hører (kalles blåselyd) , men den har antagelig løsnet pga kraftig bass trøkk eller at noen har vært der og pirka. Du kan jo prøve og ta bor den nettingen, da tenket jeg lyden vil bli borte eller at den bare blir værre, du for prøve deg fram. Er røret langt??

NissenGTR

Endret av nissengtr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...