Vakta Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 På min mist 430w psu så ser jeg det er en kontakt (Samme som passer til vifte uttak på hk) med blå og svart ledning, hva er denne beregnet på Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det er turteller, lar deg overvåke hastigheten på viftene i psu via hovedkortet. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Det er turteller, lar deg overvåke hastigheten på viftene i psu via hovedkortet. Vil det si at jeg kan plugge den inn på en av uttaka på hk ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jupp.. Trur også det finnes dipslayer som automatisk leser av sånt! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ahhh er det den er til! har lurt litt på det selv :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Burde vel stå i manualen? Eller kanskje det ikke følger med? Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Burde vel stå i manualen? Eller kanskje det ikke følger med? Takker for svar, ang. det med manualen hvor er den tru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå