Conan_Warrior Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei folkens, trenger virkelig hjelp med denne! Jeg har her en HP pc som ikke vil fungere, jeg får ikke signal på skjermen, den blir bare svart. Har prøvd meg litt fram, og har funnet ut at CPU'en er ødelagt, men er ikke sikkar på HK'et, så jeg bestillte nytt. Skjermkortet hadde jeg testet, og det fungerte, så jeg var temmelig sikkar på at det ikke var noe gale med det. Men nå har jeg fått alle delene, og har satt dem sammen, men pcen fungerer ikke nå heller. Svart skjerm som vanlig, selv om alt inne i pcen sviver... Hva kan være gale, alt ser ut til å fungere, men uannsett får jeg ikke signal på skjermen (skjermen fungerer 100%). Har følgende Hardware: AMD Socket A Sempron 2600+ MSI KM4M - V (MSI KM4M - V) 2 x 256 mb 2700 fra Samsung 80 GB Seagate HD Powercolor 9600XT Håper noen har peiling hva jeg har gjort gale...! Lenke til kommentar
skille Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kan ikke være en pinne som er bøyd inne i kontakten på skjermkortet/skjermkabelen? -Trond Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Fant det ut etter noen minutter studering i håndboken. Det gamle hovedkortet hadde ikke 4 pins strømkontakt, så jeg glemte den helt. Føler meg skikkelig noob nå... men med en liten lettelse Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Fant det ut etter noen minutter studering i håndboken. Det gamle hovedkortet hadde ikke 4 pins strømkontakt, så jeg glemte den helt. Du er ikke den første som har hatt det problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå