Gå til innhold

Dårlig lyd i pinnacle

Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg har overført video fra dv kamera til pinnacle og skal se og høre på det etter på. Så er det så dårlig lyd nok til og irritere seg og dette kommer vel også med på dvd når jeg skal brenne den.

Er det noen som har noe tips om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt alle problemer som man kan ha med Pinnacle, mitt tips er at du kvitter deg med det programmet så fort som mulig!! Ellers kommer du til å oppleve mye vondt fremover!! Det tok nesten knekken på meg! Bruk Premiere!!

Lenke til kommentar

Går ut fra at det er Pinnacle Studio du mener. Fint om du skriver hvilken versjon av programvaren du har. Kanskje er dette noe som er forbedret i nyere versjoner. Slik jeg skjønner deg har du ikke testet, men antar at lyden er like gal på DVD. Tror jeg ville ha forsøkt å brenne en uansett, og hørt om problemet følger kjeden helt ut. Et annet alternativ er selvfølgelig å spille tilbake til kameraet, om kameraet ditt støtter det, og både se og høre hvordan det blir. Om du kobler FireWire både inn og ut fra PC'en, skal det ikke være noe kvalitetstap på kopien i forhold til originalen.

/Øystein :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...