V3se7 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg må ha fått hvite katoder istedenfor UV/Blacklight katodene jeg bestilt er det noen mulighet for å bytte de da? Jeg mangler kvitteringa men de må vel kunde se hva jeg bestilte? Jeg bestilte jo over internett.. Skal sende dem mail men jeg lurte på om det var noen som veit om jeg kan få byttet dem? må jeg da betale frakt? det er jo de som har gjort en feil.. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Så lenge selger har gjort en feil - burde selger holde utgiftene for å rette opp feilen. Det synes iallefall jeg høres fornuftig ut... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvis du har fått feil vare, og ikke har hatt dem lenger enn 14dager tror jeg, så kan du jo benytte deg av angreretten ? Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ifølge forbrukerkjøpsloven er dette en mangel og du skal seff ikke betale frakt Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Bra håper bare at jeg kan bevise det uten kvitteringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå