Deidei Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nå har jeg i 1 1/2 år hatt Telenor 704/128 linje og ser meg ganske lei av det. Det er så mange andre bedre leverandører der ute, så nå er endelig tiden for å bytte leverandør kommet. Spørsmålet mitt er bare hvilken leverandør jeg skal bytte til. Jeg har sett på Bluecom: 2200/512 - 399,- pr måned Catch: Ditto Nextgentel: 2200/400 - 399,- pr måned. Directconnet: 2200/384 - Ditto Hva tror dere? Å betale mer enn 400 er ikke aktuelt, og bor i Finnmark, så utvalget av leverandører er noe begrenset. Jeg vil gjerne høre synspunkter på de forskjellige leverandørene med tanke på kanskje det mest viktigste: stabilitet. Vil også gjerne høre ltt om support osv. Er veldig usikker, men har tenkt mest på Bluecom/Catch. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har hørt at catch skal være bra... så ville valgt det Lenke til kommentar
salif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Av de du har listet opp hadde jeg gått for Catch linjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå