Gå til innhold

3 min lang film fra Gears of war (X360)

And.rs

Anbefalte innlegg

http://www.hellogamer.com/2005/05/25/gears...n-game-footage/

På siden finner man både videoen og litt info...

Hva syns folka om kvaliteten på grafikken og spillbarheten som kommer fram i videoen? Jeg personlig er litt skuffet pågrunn av at grafikken er litt plastikk aktig. Det ser liksom ut som at det bare er til pynt, og at spillbarheten ikke har forandret seg stort.. Men det ersåklart bare hva jeg mener...

Her kan man diskutere alt om filmen og om spillet generelt...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken er ihvertfall veldig bra fra et teknologisk ståsted, og det vil nok gjelde alle spill som kjører på Unreal Engine 3.

Ser egentlig litt for lite her til å uttale seg alt for mye om gameplayet til spillet, men det ser ihvertfall ikke så verst ut. Fint at man kan ta dekning på forskjellige måter, fint at man kan skyte fra dekningen samtidig som man holder seg skjult. At spillet kommer med støtte for co-op er heller ikke akkurat negativt.

Men at grafikken er bare til pynt, vel, stort sett så er den det i de fleste spill, alle? Det kommer nok til å ta ganske lang tid før vi får et mer dynamisk og mindre statisk spillmiljø. Hvor vi kan manipulere miljøet til en mye større grad selv, er vel mye dette jeg savner i dagens spill. Men jeg håper og tror at nå som vi trer inn i en ny generasjon med spill, så vil det etterhvert bli større fokus på interaktivitet og gameplay. Jeg tror bare ikke vi kan vente dette i de aller første neste-generasjons spillene som kommer ut.

Lenke til kommentar
Men at grafikken er bare til pynt, vel, stort sett så er den det i de fleste spill, alle? Det kommer nok til å ta ganske lang tid før vi får et mer dynamisk og mindre statisk spillmiljø. Hvor vi kan manipulere miljøet til en mye større grad selv, er vel mye dette jeg savner i dagens spill. Men jeg håper og tror at nå som vi trer inn i en ny generasjon med spill, så vil det etterhvert bli større fokus på interaktivitet og gameplay. Jeg tror bare ikke vi kan vente dette i de aller første neste-generasjons spillene som kommer ut.

Enig i deg der, savner at man kan manipulere miljøet rundt...

Men hva med det de sier om at dette bare representere 30% av hva en X360 klarer? noen som tror dette stemmer, eller er det bare tom skryt fra Microsoft sin side?

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar

Kan godt være det stemmer.

Med tanke på at utviklingen av Xbox 360 ikke er ferdig, og utviklersettet er da også langt fra ferdig.

Det tar vel også litt tid før man lærer seg å utnytte maskinvaren man utvikler for maksimalt. Bare se forskjellen på Halo 1 og Halo 2. Grafikkmessig vil det ikke være de første spillene som blir utgitt for Xbox 360 som ser best ut, heller noen av de siste.

Er også rimelig sikker på at Gears of War ser mye bedre ut enn dette når det er i butikkhyllene.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Syns spillet så intressant ut :yes: Syns animasjonene såg litt chunky ut, men seff skyldes dette en tidlig fase i utviklingen. Det store monsteret i slutten såg fett ut :dribble: Skal eg ha meg en xbox 360, så trro eg tør gamble på at dette spillet blir å finn i min samling, selvfølgelig sammen med PD:Zero :love:

Lenke til kommentar

Men eg avgjør ikkje no ka konsoll eg kommer til å kjøpe, eg vil se åssen som kommer med de beste spillen først. Men eg skal ærlig innrømme at viljen heller mest mot xbox360, etter det eg har sett til nå :yes: For den del, er ikkje sikkert eg kommer til å kjøpe meg en next genaration konsoll en gang, skal skrape sammen en heftg jævel av en PC til høsten :cool:

Lenke til kommentar
Ut på vårparten av 2006 kjem eg sikkert til å shoppe konsoll. Når Xbox 360 og PS3 er ute. Det er lenge til dei kjem ut, så det kan bli masse artige bilder og videoer innan den tid.

Det spørs jo om det er mulig å få tak i pal versjon av PS3 på vårparten... Det er vel ikke sagt noe om lansering i europa enda? Eller tenker du på at da får du sammenlignet konsollene?

Personlig kommer jeg kanskje til å bestille min fra japan om den kommer et halvt år senere her i europa.

On-topic: Syns spillet ser fantastisk ut jeg. Det blir nok et av de spillene jeg kjøper med en gang til X360.

Lenke til kommentar

At spillet bare bruker 30% av potensialet er sannsynligvis ren bullshit. Det er typisk at de viser frem fancy tech-demoer og skryter av at demoen bare bruker èn promille av potensialet, at konsollen erstatter hele Silicon Valley + 20 * "Earth Simulator".

Lenke til kommentar

har sett filmen, kan ikke si at jeg var kjempeimponert, men spillet skal jeg i hvert fall ha, grafikken var vell ikke så stort hopp, men ettersom det bare er 30% aktivitet i boxen er det vell bare å vente. ( sier de i hvert fall.. )

Lenke til kommentar

ikke så stort hopp?

har du sett noen av unreal engine 3 tech demoene? det er et ganske stort hopp spør du meg. jeg skjønner heller ikke hvorfor dere sier at det ser plast aktig ut. se på far cry da. det kaller jeg plastikk.

Lenke til kommentar

jeg synes ikke det ser plastikk ut, men ikke ekte heller ,( mener det ikke sånn at det BURDE se ekte ut, for de klarer vi ikke enda ) men de kunne, om de ikke holder på, forbedret det enda bittelitt.

ikke så stort hopp?

har du sett noen av unreal engine 3 tech demoene?

URL så skal jeg titte på det, har ikke sett det enda nei.

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Det tar vel også litt tid før man lærer seg å utnytte maskinvaren man utvikler for maksimalt. Bare se forskjellen på Halo 1 og Halo 2. Grafikkmessig vil det ikke være de første spillene som blir utgitt for Xbox 360 som ser best ut, heller noen av de siste.

Jeg er helt enig, bruker det eksemplet til spillgalingene her oppe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...