the animal Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 lurte på hvor jeg kan skaffe et nytt kabbis til PS2en min saken er at cdromen er kokt, så jeg trenger et nytt cdrom men finner det ikke noe sted. har kikket på Digiworks, Digistore og modnet tror PS2en er en versjon V0 til V5 for den er ganske gammel Lenke til kommentar
Specter Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 spander på deg selv en PS2 slim. det er verdt penga mer en bare en cd-rom Lenke til kommentar
the animal Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 spander på deg selv en PS2 slim. det er verdt penga mer en bare en cd-rom har ikke rå til noe psTwo slim men vil heller mekke litt så da vil jeg ha nytt kabbis med cdrom skuffen i takt Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 PS2 slim er den mest crappy ps2en jeg har vært borti... Om ikke lenge starter folk å jakte på de gamle modellene igjen. Jeg vet allerede om 2 stk som har klart å bytte bort sin slim med gammel modell hos sine kamerater. Nå har riktignok aldri ps2 hardware vært noe bra, men v12 er ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 har 2stk av den "gamle" modellen, og 1 slim, heldig jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå