faaeri Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Akam.no og akam.dk har i dag fått ny design. Funksjonaliteten skal være den samme, eller noe forbedret, men først og fremst skal det være penere og mer brukervennlig. Det har vært en målsetning å ha felles design på alle søstersidene i Hardware-nettverket, men samtidig beholde muligheten til individuelle tilpasninger. Vi håper dere vil like det nye utseende.Les mer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Se her ja, endelig kom det likte godt det gamle designet, men det nye ble jo ganske likt og like pent hvis ikke penere enn Hardare.no sin side.. Syns forum delen ble noe stuselig kun med menyen i en farge og selve forum i standar Hw.no farge (se vedlagt bilde) , men muligens det ikke er 100% ferdig enda? Dere burde vel ha endret selve forumet og, som med det gamle designet, blir litt for mye HW.no effekt over siden til tider, men ellers inget og klage på. Endret 26. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
knatten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Omy: Vi håper å oppgradere til IPB2 snart. Det er ganske mye jobb å skinne forumet, så vi venter med det til da. Ellers takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ...Syns forum delen ble noe stuselig kun med menyen i en farge og selve forum i standar Hw.no farge.... Heldig du er da, ser annerledes ut hos meg. Og artiklene er heller ikke helt riktige. Tror det gjenstår en del arbeid ennå. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pingla, det gjenstår nok ikke så mye arbeid som du tror! Prøv å tømme cachen i nettleseren din, det burde løse forum-problemet. Vi har forøvrig rettet problemet med akkurat den artikkelen, og leter nå etter fler med samme problem. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ...Prøv å tømme cachen i nettleseren din, det burde løse forum-problemet.... Nope, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pingla: Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, og se om forumet ser bedre ut etter det. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Å nei, ikke her også! Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter: 1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring. 2. Lys grå tekst på hvit bakgrunn er umulig å lese, selv for folk som ikke er svaksynte. Dette håper jeg virkelig dere kan rette på. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Pingla: Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, og se om forumet ser bedre ut etter det. Endret Forum-skin til Akam.no - 2005. Det hjalp Men den blå bakgrunnen i forumet harmonerer ikke akkurat med resten da. Endret 26. mai 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Å nei, ikke her også! Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter: 1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring. Hvor må man scrolle seg i hjel? Siden er da like stor (om ikke mindre) nå en tidligere.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Pingla: Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, og se om forumet ser bedre ut etter det. Endret Forum-skin til Akam.no - 2005. Det hjalp Men den blå bakgrunnen i forumet harmonerer ikke akkurat med resten da. Omy: Vi håper å oppgradere til IPB2 snart. Det er ganske mye jobb å skinne forumet, så vi venter med det til da. Ellers takk for tilbakemeldingen! Pingla: Les Knatten sin Quote så får du svar på ditt synspunkt. Kantten: må si at dere har gjort en god job hverfall hittil og det ser bedre ut nå, men når programvarem blir oppdatert blir det fint, gleder meg Å nei, ikke her også! Designet er laaangt finere enn på hw.no, men har et par svakheter: 1. Stakkarer med 1024x768 oppløsning må skrolle seg ihjel. Her regner jeg vel ikke med at det blir noen endring. 2. Lys grå tekst på hvit bakgrunn er umulig å lese, selv for folk som ikke er svaksynte. Dette håper jeg virkelig dere kan rette på. Hvorfor scrolle seg ihjel? sitter her på skolen med en oppløsning på 1024x768 og trenger nesten ikke og scrolle i det heletat og siden er jo faktisk litt mindre nå en før, men mulig at du bør tømme cache og Prøv å gå inn her http://www.akam.no/css2/forumstandard.css og trykk F5, mulig det hjelper noe hvis det er forumet du må scrolle deg ihjel på.. ¨ Er det hovedsiden du må scrolle deg ihjel på så må det være noe annet galt.. har ikke hatt noe problem med hverken forumet eller hovedsiden jeg.. Endret 27. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
Zofka Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Designet er greit nok det. Men jeg registrerer at på førstesiden har man rørt sammen linkene til hardware.no og hwb.no under listen med linker til partnere...... Og så savnet jeg ordboka som var her før. For jeg gikk inn på akam.no i utgangspunktet for å lese om hva interpolering gikk ut på..... Men dengang ei... Noen som kan forklare meg dette? Endret 27. mai 2005 av Zofka Lenke til kommentar
Walter Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Synes m'en i logoen akam ble litt lite lesbar. Midtstreken burde vært trukket lenger ned imho. Ellers ser dette fint ut:). Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nå er fila http://www.akam.no/css2/forumstandard.css forsvunnet sånn at forumet er bare rot. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Nå er fila http://www.akam.no/css2/forumstandard.css forsvunnet sånn at forumet er bare rot. Jepp, her og. Bruker "Akam.no - 2005" skin'et og venstre del av vedlagte bilde er øverst og høyre del er nederst på siden, med artiklene (underforumene) imellom. Ingen forskjell om jeg er innlogget eller ikke. Endret 30. mai 2005 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg