Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Koordinering blant lærere?

Anbefalte innlegg

Er så møkkalei nå på GK at lærerne gir innleveringstid av rapport feks Fredag, å at vi må bruke alle studiene på det. Å så kommer jeg til en nytt fag hvor de sier det samme om en framføring, å så en liten prøve.

Alltid når jeg spør om de ikke faktisk ikke kunne snakke sammen og arrangere bedre tider, når det faktisk er mulighet for det, så ignorerer de det med at vi bare skal prioritere.

Blir så stressa, sover ca5,5 timer dagen, sitter med pc på skolen hele dagen, går jeg å fortsetter med det og får ikke tid til noe annet.

Noen andre som har noe av samme slag? :huh:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, gjett. Dette gjelder ikke bare GK, men også VK1. I dag fant jeg blant annet ut at jeg kommer til å få 3 i eldre historie, fordi læreren mener at jeg jobber for lite med faget. Jeg er aktiv i timene, men har ikke alltid fått gjort alle leksene. Når jeg sier det, sier hun at det dreier seg om prioriteringer, men hun skjønner ikke at 5-timers studieretningsfag blir prioritert framfor 3-timers eldre historie (som er ufattelig uinteressant).

Jeg vet hvertfall om én karakter som kommer til å bli klaget på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Du sier noe. Skolearbeid har en egen tendens til å hope seg opp, f.eks. foran ferier. Dette skjer gang på gang på gang, uansett hvor mange gange elevene sier ifra. Det virker så unødvendig å ha flere friuker uten utfordringer, for så å å ha én stressuke med store, daglige prøver.

Lenke til kommentar
Ja, gjett. Dette gjelder ikke bare GK, men også VK1. I dag fant jeg blant annet ut at jeg kommer til å få 3 i eldre historie, fordi læreren mener at jeg jobber for lite med faget. Jeg er aktiv i timene, men har ikke alltid fått gjort alle leksene. Når jeg sier det, sier hun at det dreier seg om prioriteringer, men hun skjønner ikke at 5-timers studieretningsfag blir prioritert framfor 3-timers eldre historie (som er ufattelig uinteressant).

Jeg vet hvertfall om én karakter som kommer til å bli klaget på.

Kunne ikke vært mer enig. Og ja, eldre historie er dritt. Får også 3'er der, mot en toer til jul :p

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

det har noe med innstillinga til lærerne å gjøre GENERELT.

Alle tror at deres fag er det eneste vi har på skolen og det som prioriteres av alle. Eksempelvis finnes det en person som tror at norsk literaturlesing og god kunnskap innenfor norsk pensum er utrolig viktig for å kunne forklare matte,fysikk og kjemi. Gjett en gang hvem det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...