marius90 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 satt nettop i en ny toshiba cdrom i maskinen, i tilleg så har jeg en nec dvd brenner som har fungert perfekt. dette på et asus a8n sli hovedkort. men etter at jeg satt i ny cdrom finner ikke maskinen noen av cd rommene, det hender den finner nec romen innimellom mn den bare henger seg når jeg setter i cd. er det noen innstilinger i bios jeg må gjøre? innstillinger på maskina? for liten strømforsyning (400watt pc en ble meget ustabil etter montering av cd rom) mye vifter og slikt på kabinettet som trekker strøm. hva kan jeg gjøre. jeg vet at den ikke er defekt for den virket i en annen maskin. så bare kom med forslag alt du kan komme på!! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hva med å installere driverne? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Prøv å avinstallere nForce IDE driverene, og rull tilbake windows egne IDE drivere. nForce driverene har en stygg tendens til å lage ball med optiske enheter. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 har fått det til nå. måtyte sette den nye cd romen på slave . jeg er litt noob på data så det tok tid før jeg skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå