Gå til innhold

ASUS A6G ?

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308576&view=detailed

må innrømme at jeg på sett og vis har falt for denne yndige maskinen,men er vekten som komplett oppgir nogenlunde korrekt ? 7,8kg...isåfall må jeg investere i tralle som jeg kan frakte den på..

må ha bærbar maskin til høsten, og jeg er rimelig skråsikker på at jeg skal ha asus, er det noe annet dere kan anbefale innen asus ?

skal primært brukes til:

-studieoppgaver

-litt spilling (rollespill ala guild wars eller world of warcraft)

-musikk og film avspilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må nok skuffe deg der. vekta er nok ikke så høy.. for det er fraktvekta, altså med embalasje, lader, cdr, bæreveske og alt.

Mener den pcn veier under 3kg. Og jeg må få lov til å anbefale ASUS.

Sitter selv med en ASUS A2500H og den er helt knall. Dog brukes den lite til spilling. ( lite vits siden jeg har en stor stasjonær ).

Ekstremt bra de asusene som har kommet nå. og ekstremt lekre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hmm, ifølge prisguiden så er vekten på 2.85kg, noe som høres langt mer sannsynlig ut.

noen som har erfaring med maskinen ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

takk&lov, begynte å bli bekymret.

har hatt særdeles god erfaring med asus utstyr til stasjonær pc, liker virkelig designet til deres bærbare maskiner og skulle gjerne endt opp med en bærbar fra asus.

noe spesielt med asus a6g som gjør at jeg burde holde meg unna den ?

Lenke til kommentar

ikke som jeg kan se ut i fra specsene. Eneste dårlige erfaringen jeg har hatt med den er at ladern er en stor kladd ( men min inneholder en p4 ).

Jeg tror ikke at det er bare bæreveske som følger med. Min fulgte det nemlig med med mus også. Som lå godt gjemt i utstyrsesken

Lenke til kommentar

A6-serien skal vel bli Asus' nye budsjettserie med en rekke forskjellige varianter etter hvert. Det skal komme en Turion-modell med dedikert grafikk på dette chassiset om ikke så lenge. Designet ser ut som det er en blanding av M6-serien og A3-serien. Masse pressebilder av det her. Synes det ser ganske bra ut (Edit: litt 'feit' i bakkant kanskje, om jeg skulle ha noe å klage på), og prisen er ikke ille med XP Pro og Asus gode bundle med bærevske + mus tatt med i betraktningen.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...