helbro Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Litt for sent har jeg oppdaget at skjermkortet mitt ikke støtter DX9. Har hatt mange blåskjermer med feilen ati2dvag.dll ... Kan jeg gå tilbake på DX 8.1, eller må jeg kjøpe nytt skjermkort?? Hvis det er mulig å gå tilbake, hvordan gjøres da det? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 http://google.startsiden.no/index_no.html?...ller&lr=lang_no Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Problemet ditt er ikke DX9. La det ligge, og feilsøk andre steder. Det er bare tull å nedgradere DX. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 blåskjerm kan komme av hva som helst.. forige gang jeg hadde problemer med det så bytta jeg bare ram "slot" så var problemet løst. som sakt kan vere hva som helst.. hk cpu ram skjermkort , andre komponenter Lenke til kommentar
helbro Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Får problemer når vi spiller flåklypa. Lurer på om det kan være noe med 3D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå