Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hallo! Jeg trenger hjelp til å finne eller å få tak i drivere til Nokia 446Pro skjermen min. Finner ikke mine driverer På forhånd tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Kan du ikke prøve med den her, det var det jeg fant her hjemme. http://yazfat.serveftp.net/temp/Nokia.rar Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! Den funket Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! Den funket Fin fint det. Min 446Pro gikk føyken for ca 4 år siden. Fikk bare bilde mellom triniton linjene/strekene. Den holdt ca 2år og noen mnd Lenke til kommentar
Inaktiv_Mr.TeeZ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! Den funket Fin fint det. Min 446Pro gikk føyken for ca 4 år siden. Fikk bare bilde mellom triniton linjene/strekene. Den holdt ca 2år og noen mnd huff da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå