Gå til innhold

Er 3230 sååå dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nokia3230 egentlig sååå dårlig?eller?

Har den virkelig sååå treigt kamera?

Eller er det bare noen sier?

Er det noe positivt med den?

Bare lurer :hm:

Les lesertesten av den så står det både positive sider og negative sider ved den.

Er du vant til vanlige mobiler (altså uten Symbian) er den faktisk veldig treig, noe som også går utover kameraet når motivet er i bevegelse.

Prøv deg på 6681 istedet. Den er raskere.

Lenke til kommentar

Jeg har eid og brukt 3230 siden den kom omtrent, og er strålende fornøyd. Knalltelefon til knallpris. Selvfølgelig er 6680 og 6681 bedre, men det koster nesten det dobbelte også.

Det som gjør at denne telefonen eier det meste som er på markedet er jo at den har symbian operativystem som lar deg installere egne programmer. Så dersom du ikke er interessert i det, er kanskje ikke telefonen å anbefale.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg fikk denne mobilen for 2timer siden, å første inntrykket mitt er veldig positivt!:) Har aldri hatt en symbian mobil før, men virker veldig spennende dette her! eneste jeg syntes er uvant er størrelsen... Er vant til de små snertene som D500. Pluss at jeg syntes det er uvant å måtte avslutte alle programmene på "riktig" måte!;) Men alt i alt så syntes jeg denne mobilen er veldig fin!!:)

Lenke til kommentar
eneste jeg syntes er uvant er størrelsen... Er vant til de små snertene som D500.

Ang. størrelse så mener jeg at 3230 har en tilnærmet perfekt form og størrelse. Den er relativt flat og ligger perfekt i hånden og er ikke så liten at tastene og skjermen blir for smått/upraktisk og knotete å bruke.

Telefoner som D500 kjenner jeg mye bedre i lommen pga de er så tykke. :thumbdown:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt ubegrenset med penger så hadde jeg nok gått for 6680, men 3230 er veldig mye mobil for pengene. Jeg hadde en SE T39 før og er derfor vant til at ting går enda treigere enn med 3230. Tregheten er ikke plagsom og de viktigste tingene som å sende sms eller ringe går fort.

Symbian gir utrolig mange muligheter. Jeg kunne aldri tenkte meg å ha en D500, K750 osv etter å ha hatt en Symbian-modell. Ser blant annet TV-serier, musikkvideo og filmer på mobilen med Smartmovie, har bussrutene i pdf format og ser dem med PDF+, bruker word- og excelfiler med Quickoffice...

Litt synd at mp3-delen av telefonen er så dårlig at den ikke egner seg til å erstattet iPod, men for drøye 3000 er jeg fornøyd.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Fikk denne telefonen forrige uke må jeg må si at jeg er storfornøyd.

Litt tregere enn andre telefoner jeg har vært borte i, men det er symbian.

Eneste jeg som jeg syns er negativt med denne er MP3 spilleren (dårlig lyd) og plasseringen av minnekortet. Hadde ikke gjort noe om minnekortet kunne ha blitt plassert på siden. Å slippe og ta av bakdekslet hele tiden

Lenke til kommentar
Hvordan er 3230 i forhold til gode gamle 6600?

Akkurat lik, bortsett fra at den har bedre design/form.

Har den blitt raskere da?

Er det i det hele tatt noen grunn til å velge 3230 da?

Dangaard selger fremdeles 6600, men 700kr billigere enn 3230.

Nei jeg vet ikke? Bare vurderer alternativer til etterfølgere av 6600'en min. Som jeg forresten mener er den beste telefonen jeg har hatt, så da gidder jeg ikke kaste bort et års bindingstid på å kjøpe katta i sekken heller.

Men hvis den er så godt som identisk i hastigheten også kan jeg jo like godt fortsette med den jeg har til den tar kvelden av seg selv. Hvis ikke 6680 ramler ned under 3000 med abonnement snart da.

Lenke til kommentar

Hvis du har 6600 ville ikke jeg kjøpt 3230. Jeg hadde også 6600 før jeg kjøpte denne (kjøpte 3230 hovedsaklig pga jobben) og ville ikke gjort det igjen. Ikke fordi 3230 er en dårlig telefon, men fordi 6600 er en knallbra telefon - fremdeles.

Ville heller ventet litt på 6680.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...