AH Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kommer Motorla V635 til Norge? Ved bestilling fra Nomatica.no vil jeg få Norsk eller utenlads stikkontakt? Har V635 PTT- funksjon? Lenke til kommentar
zand Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 I Europa er det kun Storbritannia som ikke bruker samme kontakt. Så regner med at du får med vanlig europeisk plugg. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 V635 er klar for Norge men noen må ta den inn!!!! MPX? KOMPLETT? problemet er at disse bruker SE og Nokia. Smøring lik vinmonoplet? Dette er opp tilforhandlere og etterspørsel. Den er klar og finnes med norsk software. Bestiller du via nomatice får du europeisk lader ( Frankrike ) Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg fikk ikke min med norsk software (eller T9).. noen som vet om jeg kan få flashet den så den vil få det eller må jeg bruke eksperter som gsmteknikk eller noe? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Dette er ikke noe problem- Kjøpte min fra Nomatica. Jeg gjorde det hos Motorola direkte men Zodicc på storo kan gjøre det og helt sikkert GSM teknikk. BTW: PTT = Push To Talk Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 vet du omtrent hvor mye de tar for det? og om zodicc har oppe på nyttårsaften, litt tidlig på kvelden:P storo er så usentralt at jeg sjeldent gidder å dra dit uten god grunn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå