TT88 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg trenger en psu og det står mellom disse tre under. Hvilken er "best" og hvorfor er den best? Jeg vil ha en stille psu, er alle av de jeg har linket til stille? Tagan hiper NorthQ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tagan er faktisk ikke et dårlig valg, så det står isåfall mellom den og NorthQ! Sistnevnte er av god kvalitet og har helt kurrante vifter.. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ok, men er ikke Tagan den mest bråkete? Den har jo to små vifter. Det må jo gi fra seg en del lyd. Den følger også bare atx standard 1.3. De andre følger standard 2.0 og 2.2. Har dette noe å si? Er det noe galt med hiper, eller har du bare ingen erfaringer med det merket? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg ahr den tagan psuen å må si meg veldig fornøyd.. Den bråker mindre enn min northq på 400w iallefall, så jeg vil kategorisere den som veldig stille... Hiper skal jo også være gode strømforsyninger tror jeg.. Grunnen til at tagan er atx1.3 er at den har ikke to separate 12v rails, ellers følger den de nye standarane.. Jeg ville/har tatt tagan Endret 26. mai 2005 av un0kai Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har selv en hiper type-r (red edition) og den anbefaler jeg. veldig stillegående og stabil. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) har selv en hiper type-r (red edition) og den anbefaler jeg. veldig stillegående og stabil. Ok. Vet du hva som er forskjellen mellom den røde, svarte og den sølvfargede? Den svarte koster 911 mens de andre koster 780. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=15&_se...ng=hiper+type+r Endret 26. mai 2005 av TT88 Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Grunnen til at tagan er atx1.3 er at den har ikke to separate 12v rails, ellers følger den de nye standarane.. Jeg ville/har tatt tagan Hva vil det si at den ikke har to separate 12V rails? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har selv en hiper type-r (red edition) og den anbefaler jeg. veldig stillegående og stabil. Ok. Vet du hva som er forskjellen mellom den røde, svarte og den sølvfargede? Den svarte koster 911 mens de andre koster 780. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=15&_se...ng=hiper+type+r med den røde får du med rød led-vifte og rød led i psu'en + 24-20ping konverter, de sølvfarga får du med sølvfarga rundkabler (2stk), 1stk vifte og sånn at du slipper 20pins konverter, den svarte får du med 1stk vifte, uv-reaktive kabler og sånn at du slipper 20pins konverter mer info her Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg har også Hiper TypeR psu og er fornøyd med den,men hadde jeg kjøpt psu i dag så hadde jeg tatt Tagan. NorthQ hadde jeg ikke vurdert en gang. Hvis du søker litt her på forumet,så finner du en del "dritt" om NorthQ. Endret 27. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil gjerne presisere at den taganen de har testet ikke er lik den som blir levert i dag... I dag har -u01 pci ekspress kontakt, og u02 har 2x pci ekspress kontakter om jeg husker korrekt... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ok, men er ikke Tagan den mest bråkete? Den har jo to små vifter. Det må jo gi fra seg en del lyd. Den følger også bare atx standard 1.3. De andre følger standard 2.0 og 2.2. Har dette noe å si? Er det noe galt med hiper, eller har du bare ingen erfaringer med det merket? Tvert imot . Det er den som er mest stille av alle tre alternativene grunnet dens spesielle fan styrings design og kraftreserve . Dessuten folger den(480-U01) atx2.03 standarden med kun ett untak og det er at den kun har 1.stk +12v rail (som egentlig er en fordel) . Kompatibel med følgende : ATX vers. 2.03 ATX/ATX12V Vers. 1.2 ATX12v Vers. 1.3 ATX Vers 2.2 BTX Vers 1.0a EPS12V Vers 2.1 Hvis alternativet er en av de tre er valget temmelig lett etter min mening . Tagan 480-U01 1.plass . Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Da blir det tagan da. Lest og hørt mye fint om den. Dumt at den ikke har kabelstrømper til alle ledninger. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå