raakken Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Driver å leter etter bærbar til min søster, som skal være i den nevnte prisklassen. Den skal ALDRI brukes til spilling(uten om kabal ) Dette skal være den typiske jente/student pc, som hun skal bruke til å skrive oppgaver/generelle lekser, lesing av e-post, laste ned musikk, se noen filmer, og antageligvis ha et tråløst nettverkskort. Visst noen hadde dette i tankene når de kjøpte pc, eller noen vet hva jeg bør styre unna, styre mot, kom gjerne med forslag på forhånd takk Lenke til kommentar
Melle Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjøp Acer Aspire 3002LMi, der får du alt for pengene.. Billigst blir på www.mpx.no Lenke til kommentar
brullebuss Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hei. Holder på å sondere terrenget etter noe lignede. En test jeg leste på Dinside fikk HP nx6110 "mest for pengen". Jeg synes den ser grei ut, mest pga. batterikapasitet. 6495,- på Komplett Med en minnebrikke til så burde den holde til normal kontor + surfebruk skulle en tru. 512 MB i minne er minimum synes jeg. Et pluss til er FireWire port. Minus er liten HD (40 gig) og Celeron prosessor. Lykke til *Edit: Skrivefeil* Endret 31. mai 2005 av Daggi70 Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei, jeg har funnet en god bærbar til deg: Dell Inspiron 6000 Litt om specs: Den har en mer enn bra nok processor til surfing på nettet og programmer som Office-pakken. Det er innebygget trådløst nettverkskort. DVD-brenner følger også med. Et ekstra stort batteri holder PCen gående lenge. En 60 GB harddisk gjør at du kan lagre relativt mye. RAM er 512 MB - mer enn nok for deg. Pris: rundt 8000 kr Hvis du vil, kan jeg finne det beste tidspunktet å handle på, Dell skifter nemlig prisene fortere enn du vil tro. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Se på Dell Inspiron 2200/510m/6000, ut ifra hva du behøver..Har selv meget god erfaring med Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå