phnx85 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har et lite "problem" noen ganger når jeg får en melding så får jeg først ikke hele meldingen. Først så kommer nesten hele melding, på slutten så kuttest bare teksten og det står (..) og et ikon som ligner på en "brutt" medling står i innboksen. Etter ca et minutt så kommer resten av meldingen. Hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har et lite "problem" noen ganger når jeg får en melding så får jeg først ikke hele meldingen. Først så kommer nesten hele melding, på slutten så kuttest bare teksten og det står (..) og et ikon som ligner på en "brutt" medling står i innboksen. Etter ca et minutt så kommer resten av meldingen. Hvorfor skjer det? Høres enten ut som et rpoblem hos din operatør eller at det er dårlig dekning når du mottar meldingen. Hendt to ganger for meg i løpet av de siste par åra. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Så problemet ligger hos operatøren? Ikke telefonen? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så problemet ligger hos operatøren? Ikke telefonen? Kan være begge deler egentlig, men er størst sjanse for at det er operatørens feil, ja. De kan evt ta en sjekk av problemet. Ring dem neste gang det skjer og oppgi nr du fikk melding av, så sporer de den igjennom systemene. Da kan de se hvor det stopper opp. Finner de ingen feil er det et programvareproblem med telefonen din. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 har opplevd dette selv. har du netcom? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 skjedde noen få ganger med meg og med K700. men en annen ting som var rart var at hver gang jeg skrudde den på så kom det meldings lyd og ikon men det var aldri noe melding i innboksen. Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 mulig det er fordi du mottar 2 meldiger. Først kommer den første, så etter en liten stund kommer den andre. Bruker å være sånn med min 630... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Aldri vært på min. Kanske en firmware oppgradering? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har tenkt på at det kan være fordi jeg mottar en melding på over 160 tegn, men det skjer ikke hele tiden og jeg får ofte meldinger på over 160 tegn. Er ikke så lenge siden jeg oppgraderte til nyeste firmware (R2AE033) og feilen er der framdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå